Monday, March 16, 2009

Cho shweeeetttttttt,..



Alhamdulillah,..after solat Asar td i chatted wif dis pretty lady yg tgh preggy,..she told me her first child dulu was monitored by Dr. Fauziah from Ampang Puteri,...Alim katanya n so friendly,..She even told me it's very difficult to appoint her,..Hopefully my first appointment with her next Thursday wont let me down,..

Owwhhhh,..hari ni teringin plak nak makan sambal tempe ngan telur kicap dicampur dgn wedges, (n senang untuk dimasak juge,..hehe) better than teringin makan ikan salmon last Friday kat Cozy Corner,..giloSS!!,..

My cayang made me a very nice carrot milk last nite,..pandai cayang,.. :)

4 titipan:

MawarUngu said...

dek...
ikan salmon pun boleh buat snri klw nk mkn & masih bulih berjimat...
tanyalah...ask the rite person..jgn malu bertanya tuk mencari ilmu...hehehe...

Mawar said...

Aisyah malas nak masak,..hehehe,..btw,..thanks for the book akak,..sayang kak ikin,..

Irnie said...

http://ciseren.deviantart.com/art/Real-Love-115304244

ehhe saje nk share :D

Mawar said...

Thanks Irnie,....:)