Saturday, October 29, 2011

Decorate your living hall,


I used to work wif UMLand Bhd , a property company after i resigned from UMW Oil & Gas,..pengalaman,..pengalaman dan pengalaman,..and my last job b4 i resigned was a small Training company which i tot wud b my last stay but Allah has opened my heart to move out,..i really believe ade hikmah,..

My ex-boss dekat UMLand dulu was really nice..She exposed me to the property industry very well,..being the only Malay in my dept, Alhamdulillah i managed to absorb a lot of things,..a lot of valuable information on property,..from scratches till the end,..pegi event kat hotel, sorang-sorang gi apply lesen dkt Kementerian Perumahan, involved dgn homedec, property event dan yg paling sy suke ble sy terlibat dgn perasmian showroom kondominium mewah. And again,..dr sekecik2 benda sy involve. Paling best when my chairman Tun Musa Hitam gave me big angpows during my wedding..Kalau tak disebabkan jam teruk dkt Jalan Tun Dr. Ismail tu, mayb i will still working there..Btw, since we hv our own property, so if my own developer or management nk kelentong me or my hubby,..mmg silap la kan,..:)

OK,...Done,..mengimbau kenangan lama,.huhu..Sy ni suke menghiaskan rumah dgn gaya moden. Seperti yg kite sume tahu,..nk invest mestila mahal kan,..Cer tgk cite Astana tu,..decorations cantik,,harga pon cantik kan,..Most of my stuffs, i bot from Ikea tp ade gak beli kat kedai tepi jalan. Guess what lg murah sbnrnya dan cantik tp kualiti tak brape ok la kan,..

Enjoy d pics below which i decorate my own feature wall,..tp biasela kan tgn ni bukan jenis tgn yg kreatif sgt,..tp bolehla,..hehe...


Sara tgk kim tu,..

Sara tgh kecik lg mase ni,..sbb sy dah paint feature wall ni colour coklat,..no choice i hv to think of dis,..
Tampal dlu paper dkt wall nk dptkan measurement yg betul,..

Then, lukiskan corak yg kite nak,..
Apelg,..paint sendiri la kan,..

Percaya tak, tuk tepi garisan tu, sy gunakan berus make up Estee Lauder yg sy dah tak pakai,..crazy kan!!

Hasilnya,..ade sket cacat kat bwh,.huhu

Muka budak excited tetibe mommy conteng dinding,..

Cube pegang,..biar betul mommy buat ni,..hahaha

Mommy,...mommy,..tak cantikla,..pasni biar Sara wat,... \(^-^)/



0 titipan: