Wednesday, April 7, 2010

Kisah dapur sy,..

Ape perasaan korang biler penat smpi rumah dr jauh,..then rumah korang berselerak!!,..sakit hati btol tau!!


Hob & hood mmg habis teruk kena habuk,..bukan setakat tu je,..siling siap berlubang,..Diorg fix rumah atas then dengan stupid nye tak inform kami,...benci btol,..


Ingat aper,..my hubby beli rumah ni pakai air liur ke?? So,..apelg,..being me yg mmg dah panas ni,..i immediately called management and asked them to explain,..Alasan yg sgt mengong,..they forgot to keep my hp number n they did knocked our door,..mmgla tak berjawab,..dah kitorg g Penang,..ishkkk,..bijak sungguh!!

Apelg kelam kabut diorg pggl cleaner,..(sempat jugak sy amik no hp die,..nak suh cuci umah during weekend,..hehe)


Hasilnyee,...


4 titipan:

yam^Artfingers^ said...

bende mcm ni la tak best bila duk berjiran rumah sambung2...dapat lak jiran mengong...adoyla...kesian ko...nasib baik diorg datang bersihkan...at least satu kali tu je. dulu aku dapat jiran atas aku...ade anak jenih tak duduk diam...sekejap lari2..kejap kang barang jatuh...kang tgh malam duk heret kerusi la ape la...tensen tul!jalan pun hentak2...ingat lantai tu tebal???ha ha..

kaseh said...

aisyah...sampai jadi macam tu sekali...teruk nyer....sian aisyah...kalau fina pun mmg dah mengamokkk....

Mawar said...

yam,..mmg betul yam,..tapi aku tak salahkan jiran aku sbb salah management,..diorg nak fix air atas tak inform bebetul,..bab,..tarik kerusi mmg dah selalu aku alami,..apelg time die drilled dinding,..adooiii,..sib baik baby aku tak meragam,..

Mawar said...

mmg geram tau fina,..die ingat bile ade baby ni,..senang nak buat keje agaknye,..ishhhkkk,..tp yg lawaknye,..masa dirg dtg tgk,..ingat nak marah,..tp tak jadi sbb diorg dok puji sara,..haha,..nak amik hati la tu,.