Monday, March 8, 2010

Selamat pagi Cikgu,..

Owhhh,..believe me,..i wanted to be a teacher rite now,..dahla kalo cuti sekolah tak payah mengajar,...bestnye,..sejak ada baby ni,..i dont really bother bout my career anymore,...probably sekarang ni, im not really into a career woman type,..mmg dulu berkobar-kobar nak capai tahap tertentu masa joined UMW,..but to many morons that managed to change you,..beneath you,..geessshhhhhhh

Family comes first now,..cukupla cayang dah bz sgt skarang ni,..me as a wife and mommy shud sacrifice,..dah tak kuasa nak glamer-glamer lg,..as long as i can spend more time with my hubby n my baby, cukupla

But there's a but,...camner nak jd cikgu kalo takde degree in education??,..and i dont want to take KPLI,..hehe,..nak jd lecturer, kena smbg master plak,..okla,..i better think wisely now,..:P

2 titipan:

Irnie said...

dear.. ehhe apela kebetulan.. gi je bawak resume ke private school.. takyah kpli, master..

**sy skrg seorang cikgi :) ayah suke upenye sy mendidik anak bangsa skrg ;)

mai le join the club :)

Mawar said...

Whatttttttttttttt???bestnya,..Irnie,..call me pls!!