Thursday, March 25, 2010

Bonda,.saya sedang sakit,..

Saya gagahkan juga tangan ini untuk menyentuh keyboard untuk menitipkan baris kata-kata yang mungkin menjadi entri saya yg terakhir,..Emosi saya amat terganggu pada saat ini,..badan saya semakin panas dan lenguh,..lebam-lebam hitam semakin memenuhi tangan kanan saya,.Bak kata bonda,..saya sedang mengalami sakit urat akibat tidak mempunyai rehat yang mencukupi,..
Yaaa,..hanya Allah yang tahu keadaan saya pada ketika ini,..berpura-pura kuat tp badan sebenarnya semakin lemah,..Saya pasrah dan kerap mengalirkan air mata kerana amat merindui bonda saya,..Sekiranya inilah keadaan yang bonda saya pernah lalui untuk membesarkan anak-anak,..saya betul-betul insaf,..Bonda,..saya sedang sakit dan amat memerlukan perhatian bonda,.............................................