Thursday, July 2, 2009

Away for 3 days,..

I juz received a call from Klinik Dr. Fauziah,..Friendly reminder bout my detail scan besok for si kecik @ 8.30am,..Cayang cuti besok n we hv to leave early la npk gayenya,..Ape lg, area Ampang jam tak ingat during peak hours,..

A fren of mine skang ni tgh tunggu masa nak deliver n her clinic (Dr. Ashrar) is beside mine,.She took d stem life package promotion,..Ramai gak patient Dr. Ashrar simpan stem cell baby using dat package,.Cayang asked me to find out dr zaman tok kadok tp smpi la ni tak buat,..hehe

So,.after d check up, we'll go back to my hometown,..maksudnye,..3 hari la tak dpt nak nulih,..NO internet connection maaa,..dulu pnah bawak Maxis Broadband pon hampehhhh,..

Hopefully,..semuanya ok besok...Until now i keep on smilin bile teringat mlm td,..cayang dok tekap telinga die kat my tummy n suddenly si kecik main kick boxin,..terperanjat cayang,..sOOO Shweeettttt,.... :)

0 titipan: