Monday, June 22, 2009

2 calls dat made me happy,..

Pas buat my latest entry bout d movement, i continue wif my house work plak,..then g la dapur nak stat masak,..taraaaa,..amik aku!! gas dah habisla pulak,..apelg immediately call kedai suh anta gas,..sementara menunggu tu,..i received a call from an unknown number,..hmmm,.tak sempat nak guess,..

I was wonderin saper ni tp bile the caller mentioned "Aisyah,.Mawar kan?? " I was like,..tergamam la sat,.coz nama samaran my blog tu,..."Ni Nisa la,..n i replied ngan terperanjat yg teramat,.."Nisa Kustem ke??"

Apelg,..our conversation pon bermula dgn rancaknyee,..n i was happy coz now i hv someone to share n ask bout my pregnancy,..her cute boy pon skang ni dah setahun lebih,..Habisla ko Nisa,..pasni aku slalu kaco ko,..huhu

Mase tgh tgk Hollow Man 2 kat AXN,..Kak Yante plak call,..n again teringat plak mase dedulu kak Yante ni baik sgt tolong kitorg yg mmg tak terre programming ni,..n kebetulan both her n cayang r working under one roof,..

Btw,..i cant deny dat frens will come n go but i will definitely appreciate my frens as long as they didnt juz walk away without given any notice to me,...

Syamsul Izwan jugak yg sayang sy,..aka Izo masa kat kampus dulu,..:)

Nisa,..aku amik gmbr ko from ur friendster,..

0 titipan: