Sunday, March 22, 2009

My weekend,..

I love my cayang coz he loves me soo muchh,..im not feeling well,..rase lesu,..I'm so grateful to hv cayang as my husband,..

Caya lahhhh,...

Me,..takde selera nak makan,..juz havin mushroom soup n soya bean


I cried masa time ni,..tak tau nape,..hati sayu,..n suara Asri Rabbani mmg syahdu

Bile tukar channel,,i felt in love ngan lagu Yuna masa si Aishah ni bawak,..hehe,..she's cute rite like me!!! huhu,..frankly speaking,..AF7 ni tak best langsung,..


Petang semlm,..pas lunch ngan cayang kat Kampung Pandan,..we went straight to see dis cute baby,..Mohd Syakil

Permata hati farah my ex-housemate n my best fren ever,..



Then,.kitrog singgah beli barang kat Leisure Mall sblm balik umah,..

Today,..my dapur tak berasap,..tak larat lorrr,..bersih kan??hehe


At dis moment,..cayang kat Subang jupe membe n i dont want to folo him,..so,..boringla duk umah sengsorang,..n im snappin d guard's hut dgn harapan cayang balik,..hahaha

Bebudak tgh main,..hepi je diorg ni,..

Okla,..gtg,..will update soon,..hv a nice weekends guys!!

0 titipan: