Thursday, January 22, 2009

Aisyah n Syamsul - 8 days-Happy

Hari ni my workload banyak la plak,..kelam kabut yg teramat,..td before lunch my sweet PR Manager tny nak ape n seperti biasa i mintak yg bukan2,..hehehe,..lepas lunch,..terdengar kekecohan yg teramat,..n d sweetest part was when my Manager asked them what happened n they replied softly,.."For Aisyah's wedding",..hehe n i smiled pura-pura tak dengar,..taraaaaa,..they called me n d gift was wrapped nicely n i terpaksa suh cayang amik besok bawak balik,..

To my lovely Managers,..Pn. Zu, Kak Jessy, Kak Nita, Ms. Nurul n kak Mas Ayu,..Thank you so muchhhh,..i really love d wrapper, d ribbon n d card,..sooooooo preeeetttyyyyyyyy,.. :)

UMLand is full of nice, lovely, smart n great ppl,..im not complimenting them juz becoz i received d gifts ok!! They're very professional n kalo korang involved wif office politic,..siap la korang,..the HR dept is doing great job!! Sorry to say,..UMW **c*s!! especially the Head of HC~~


*Rupe-rupenya kak Mas Ayu is my senior masa kat STF dulu,.. :)


0 titipan: