Wednesday, September 30, 2009

Selamat Hari jadi Sayang,..

30 September 2009,..hari ni hari jadi suamiku yg ke 26,..Kami berkenalan sejak zaman kampus lg,..dan tarikh 22 Oktober 2003 merupakan tarikh keramat buat kami berdua,..Yap,..aku bergelar buah hati seorang jejaka bernama Syamsul Izwan yg lebih dikenali dgn nama Izo sewaktu di alam kampus,..

Kami telah melalui saat manis dan pahit bersama,..senang dan susah bersama,..dugaan yg melanda, kami berjaya tempuhi dengan sabar,...Cayang seorang lelaki yg hebat,..terus terang,..setiap kali solat hati ni sentiasa berdoa agar kami bahagia hingga ke akhir hayat dan sekiranya masa kami telah smpi,..biarla kami menghembuskan nafas terakhir bersama-sama,..

Setelah enam tahun bersama,..kami diijabkabulkan pada 31 Januari 2009 dan bersanding pada keesokan harinya,..Hati ini sekali lagi bersyukur kerana cayang telah membeli sebuah tempat untuk kami berteduh pada tahun 2007 dan hidup kami bertambah bahagia setelah diri ini telah disahkan mengandung dan dijangka bakal melahirkan seorang puteri pada 13 November 2009..

Syukur Alhamdulillah,..Allah Maha Berkuasa,..kami tak pernah melupakan-Nya dan setelah 7 bulan melayari bahtera sebagai suami isteri,..apa jua rintangan dapat kami hadapi,..

B,. baby sayang sangat b,..Selamat Hari jadi Sayang,..terima kasih sebab bagi baby peluang untuk merasa kasih sayang b,..baby sentiasa berdoa agar baby menjadi seorang isteri yang taat dan menjadi ibu yang baik kepada permata hati kita,...I will always love you because you are my everything,..





1 titipan:

Irnie said...

wishing u guys happiness.. till end of time :) m glad to know both of u..